۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

پروژه یس و نا امیدی


با درود همرزمان و یاران وفادار
رژیم سفاک جمهوری اسلامی در برخورد با جنبش اعتراضی مردم و مبارزه با مخالفین خود بارها با اعلام این موضوع که از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا این قطار به حرکت درامده اعتراض را متوقف کند صحبت به میان اورده است به راستی درست است این حکومت فاسد و ظالم در سال قبل و همین امسال موج دستگیری و اعدام مخالفین را به راه انداخت و عده زیادی روانه سیاه چالهای تاریک رژیم شدند و عده دیگری هم به عنوان جدایی طلب و تروریست به جوخه های مرگ فرستاده شدند .
در کنار این موضوع جالب است که به این مسله هم دقت داشته باشید که پروژه ای در حال اجراست که شاید همه به نوعی با ان روبرو هستند ولی تا به حال به اصل موضوع پی نبرده بودند . این پروژه که توسط وزارت اطلاعات . سپاه بیت رهبری . مرکز مطالعات استراتژیک سپاه . و معاونت اطلاعات سپاه پاسداران پی ریزی و در حال اجراست پرو ژه ای است که در بطن جامعه پیاده شده و نقش اصلی ان را هم مردم بازی میکنند .
به عبارت دیگر این پروژ که به جزییات ان در ادامه میپردازیم توسط خود مردم و بر علیه مردم انجام میشود بدینگونه که همه دستگاه های نامبرده شده در بالا پس از این که نقش فرماندهی را به عمده مردم دادند خود در راستای جریان حرکت نموده و پروژ را مهندسی و نظارت میکنند .
و اما هدف پروژ یاد شده و چگونگی ان :
پس از کودتای انتخاباتی و سرکوب شدید مردم و مخالفان در فاصله زمانی مشخص که مردم سعی در برپایی مجدد اعتراضات داشتند جمعی متشکل از دستگاه های یاد شده در یکی از باغهای کرج که متعلق به بنیاد مستضعفان و جانبازان میباشد جمع میشوند و اخرین تحولات ایران و خصوصا پایتخت را تجزیه و تحلیل میکنند و راهکارهایی برای سرکوب هرچه بیشتر معترضان ارائه میدهند ولی در نهایت طرحی که مرکز مطالعات استراتژیک سپاه عنوان میکند مورد قبول واقع میشود که همان پروژه یس و نا امیدی دربین مردم بود . و اما چگونگی پروژه :
به وسیله این طرح مامورینی از کارکشته ترین افراد اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در پوشش مردم عادی و در صنف های متعدد مثل : رانندگان تاکسی . رفتگران شهرداری . خواربار فروش و ... حاضر شدند و در ارتباط با مردم عادی و خصوصا افرادی که سریعا تحت تاثیر و القاعات فکری قرار میگرفتند صحبت از تضعیف جنبش سبز و سرکوب نیروهای مخالف نمودند و این افراد پس از منتقل نمودن اینگونه صحبتها به افراد جامعه فرماندهی را به خود مردم سپردند و خود از زاویه دیگری مردم را رصد و پروژه را مهندسی میکردند. به اینصورت که هر وقت احساس میشد خط فکری و سیر پروژه در حال خارج شدن از مسیر خود قرار دارد سریعا وارد عمل میشدند و با شیوه ای جدید پروژه را به حال اول برمیگرداندند . این پروژه هم اکنون در حال اجراست و وظیفه روشنفکران و مبارزین سیاسی و مخصوصا مردم است که جلو این طرح سرکوبگرانه را سریعا بگیرند .
و اما هدف :
هدف از این طرح و پروژه ارام کردن ذهن مردم از اعتراضات است و اینکه دیگر جنبشی به اسم جنبش سبز دیگر قدرتی ندارد و نیروهای ان تحلیل رفته است و اساسا هیچ نیروی مخالف دیگری نمیتواند به موجودیت خود ادامه دهد و همه سرکوب شده اند و یا در حال سرکوب شده هستند و دیگری حس یس و ناامیدی در بین مردم است که مردم پیش خود تصور کنند که هیچ راهی برای رسیدن به آزادی وجود ندارد جز حمله نظامی به ایران و اشغال ان توسط امریکا و اینکه تا قدرت های خارجی نخواهند اساسا مردم هیچ قدرتی در نجات کشور از این وضعیت ندارند . و نکته دیگر اینکه با فروکش کردن شعله های قیام مردم زندانیان سیاسی و مخالفین در بند به فراموشی سپرده میشوند و یا اینکه دیگر کسی نمیتواند از انها حمایتی داشته باشد و به وقت خود تمامی انها مجازات و یا به جوخه های اعدام سپرده میشوند.
این اطلاعات به تازگی توسط تعدادی از افراد اطلاعات سپاه در اختیار ما قرار گرفته است و ما پس از بررسی های متعدد از منابع اطلاعاتی خود این اطلاعات را تایید و صحت ان را اعلام میکنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر